Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2017 09:48 - Как да увеличиш продажбите си
Автор: tonycopywrite2017 Категория: Бизнес   
Прочетен: 240 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.03.2017 09:50


 Възползвай се от следните психологически подходи и постигнѝ целите си без разходи за реклама:   - допълнителен стимул; Ще се съгласиш ли, че често човек се нуждае от допълнителен стимул? Като използват този факт, редица компании предлагат на потенциалния купувач да се възползва напълно безплатно от тяхно предложение за определен период от време. Трикът тук е, че най-вероятно потребителят постепенно ще свикне с продукта или услугата, така че няма да иска да се откаже, а за да удължи срока на действие на предложението, трябва да плати. Най-важният момент тук е правилната формулировка на офертата.   - силата на убеждаването; Магическата сила на убеждаването е друго ефективно средство за увеличаване на продажбите. Произволно се избират доброволци, които компанията убеждава, че са уникална и ограничена целева аудитория. По този начин те се настройват подсъзнателно и действат групово - психологически феномен, използван в маркетинговите кампании.   - според видовете клиенти - които икономисват, и които харчат (умерено или не); За да накараш потребител от първия тип (тук влизат около 24%) да се отклони от схемата на поведение, можеш да му предложиш разсрочено плащане. Например, по 10€ на месец, вместо 120€ годишно -цената остава същата, но променяш предложението. Или заменяш плащането на час за някаква услуга срещу месечно заплащане, с което улесняваш клиента.   - признаване на недостатъците или увеличаване на продажбите за сметка на грешките; Ако при използване на онлайн офертата е възникнал някакъв проблем, като правило трябва поне да получиш извинение от собственика. По този начин ще получиш доказателство, че не си пренебрегнат, а служителите ще се погрижат да избегнат повторение на грешката.   - кажѝ на клиента как ще действаш по-нататък;  Хората са склонни да пренебрегват  актуална информация, ако в нея липсват конкретни указания, тъй като смятат, че не се отнася за тях. Но ако информацията е последвана от инструкции, ефектът е зашеметяващ.   - никой не обича да чака; Потребителите обикновено се страхуват, че при закупуване онлайн, може да им се наложи да чакат дълго доставката (особено преди празници), а това оказва голямо влияние. Ето защо, за да спечелиш доверието на клиента, трябва да му дадеш надежда с използването на подходящи фрази.   - намерѝ конкурент; Ако имаш конкурент, дори и виртуален, ползите от офертата ти ще са явни, тъй като потребителите ще те сравняват с него. Те ще се отнасят към теб по-лоялно, ако виждат предимствата на твоите продукти (услуги).   - увеличаване на продажбите с помощта на телефона; Това е изкуство, а ако го владееш, можеш да повишиш репутацията на компанията. Важно е да предлагаш на онези, които се интересуват. Затова се нуждаеш от информация не само за офертата ти, но и за лицето, на което звъниш - къде работи, с какво се занимава, от какво се интересува, какви проблеми има и как предложението ти може да му помогне да ги разреши.   - привличай съмишленици; Запознай потенциалните клиенти с целите на кампанията си (например, набиране на средства за благотворителност), за да привлечеш съмишленици с подобни намерения. Според статистическите данни 64% от анкетираните заявяват, че решението за покупка е било предизвикано именно от този фактор.   - социални доказателства; Проучванията показват, че потребителите са по-склонни да закупят, когато не се съмняват в доброто име, надеждността и сигурната репутация на фирмата.


Тагове:   методи,   бизнес,   продажби,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonycopywrite2017
Категория: Хоби
Прочетен: 36672
Постинги: 84
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930