Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2017 18:01 - Как да спечелиш доверието на потребителя
Автор: tonycopywrite2017 Категория: Бизнес   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2017 18:13


Съвременният човек е крайно скептичен по отношение на различните промоционални предложения, особено когато се отнася до сайтовете за eCommerce. Преди да закупи каквото и да било, посетителят иска да се увери, че не го мамят. Но как да го накараш да ти се доверѝ? Ако се съмнява и не може да вземе решение, приложѝ най-ефективната тактика - покажѝ му положителния опит на други хора!
  Защо социалното доказателство е ефективно? Тук идват на помощ социалните доказателства. Незаменими са в случаите, когато у потенциалния купувач възникне несигурност, нежелание или незнание. Тогава опитът и поведението на другите определя неговия начин на действие. Повечето хора смятат, че когато нещо се прави от мнозинството, то е правилно. Тъй като живеем в общество, създадено от групи (приятели, семейства, клубове и т.н.), вярваме, че това, което е добро за другите, трябва да е добро и за нас. Използваме техния опит, за да реагираме в определена ситуация, да мислим, да вземаме решения, т.е. склонни сме да реагираме като маса. Именно в това е силата на социалното доказателство.
  Кой вид да използваш 1. Експертно мнение Това социално доказателство се състои във факта, че твоят продукт е одобрен от известен експерт в отрасъла. Може да бъде авторитетен анализатор или известен и уважаван от всички блогър. Аудиторията възприема положително всичко, което той казва.   2. Препоръка от знаменитост И в този случай се използва влиянието на известна личност, но тя почти никога не е експерт в нишата. Затова е задължително "звездата" да е подходяща за представянето на продукта и да може да изрази себе си чрез него. Използват се отношенията с медиите.   3. Отзиви от доволни клиенти Един от най-мощните и ефективни методи, особено ако отзивите са представени като интересна история. Ефектът се дължи на факта, че се показва опита на реални хора, които вече са закупили продукта или са ползвали услугата и са останали доволни. Свикнали сме да виждаме света през очите на разказвача и да се поставяме на мястото на автора. По този начин читателят е максимално въвлечен и чрез текста възприема продукта или услугата.   4. Избор на потребителите В случая не е важно мнението на отделния човек, а на цялата социална група. Изборът на стотици, хиляди и дори милиони купувачи, служи за пример на всички останали. Използва се сравнението с онези от твоя кръг , затова е подходящо да ги предизвикаш към действие по следния начин: "Не пропускай да се регистрираш (или да поръчаш)! Твоите колеги вече го направиха."   5. Цифрова информация Използвай цифри - количеството продадени стоки или броя на клиентите, използвали услугата. Идеята е да покажеш колко много хора вече са твои клиенти и какъв опит притежава компанията ти.   6. Разкажѝ за своя опит и за себе си! Без реклама. Без егоцентризъм. Без прилагателни като "най-доброто", "най-успешното", "невероятно" и т.н.  Самата история предполага, че си искрен, и с нея ще спечелиш симпатиите на потенциалните купувачи. Посочѝ успешните си проекти, доказващи твоя професионализъм! Потенциалният клиент трябва да види решение на своя проблем. Затова задължително трябва да присъстват отговорите на следните въпроси: - кой е клиентът; - как си му помогнал; - каква полза е имал.
  Каква е тайната на успеха? Когато хората са съпричастни и чувстват разбиране, автоматично започват да се доверяват и да изпитват симпатия. А това се постига със социалното доказателство - важен фактор, който подтиква посетителя на сайта да се превърне в клиент и значително увеличава продажбите. Ако не знаеш кой вариант да избереш, опитай с няколко вида и виж какво работи най-добре за твоя случай! 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonycopywrite2017
Категория: Хоби
Прочетен: 36499
Постинги: 84
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031