Постинг
02.04.2017 16:10 -
Емоционален маркетинг или най-сигурното средство за успех през 2017
Емоциите и решенията на потребителите са по-свързани, отколкото изглежда. Затова сравняват емоционалния маркетинг с желязна ръка в кадифена ръкавица.
Всъщност това е способността за мощно общуване чрез използването на различни техники, предизвикващи емоции. Разработчиците на емоционална маркетингова стратегия могат да се фокусират върху различни въпроси, за да предадат емоционално маркетингово послание. Целта е желаното да се превърне в необходимост. А това се постига чрез предизвикването на емоционално задействане, което да накара потребителя да се чувства "в нужда", а не "да иска" твоя продукт. Излишно е да уточнявам, че при разработване на стратегията, етиката трябва постоянно да присъства в ума ти.
Замислял ли се, какво е първото нещо, което клиентите виждат на твоя сайт?
А сега се опитай да разгледаш сайта си като източник на емоции, оставящ ярки спомени у посетителя. Не е тайна, че решенията за покупка не са резултат от рационален процес. Мотивиращи са емоциите, особено когато става въпрос за избор между две стоки или две услуги.
Така например, вместо да плашиш клиентите си, за да ги накараш да купят даден продукт, твоята цел трябва да бъде да им покажеш, как той поддържа връзките в семейството и осигурява безопасност. Показвайки емоционалните ползи, същевременно илюстрираш предимствата на продукта и позволяваш на потребителя да вземе решение дали да работи с твоята компания.
Статистическите данни доказват, че тази маркетингова стратегия е много ефективна. С особено голям успех са списъците, изброяващи предимствата на предлаганото изделие. Ако става въпрос за екологичен продукт за домакинството, посочѝ, че:
- не нанася вреда на околната среда;
- не съдържа химикали;
- безопасен е за малки деца и животни.
Добавѝ неговите ползи и не забравяй за отзивите от клиенти!
Това не означава, че не трябва да познаваш пазара. Просто се ориентирай към емоциите на потенциалните потребители и спечелѝ доверието им!
- не нанася вреда на околната среда;
- не съдържа химикали;
- безопасен е за малки деца и животни.
Добавѝ неговите ползи и не забравяй за отзивите от клиенти!
Това не означава, че не трябва да познаваш пазара. Просто се ориентирай към емоциите на потенциалните потребители и спечелѝ доверието им!
Развивайте стратегии за успех - „НЕНАДМИ...
Развивайте стратегии за успех - „НЕНАДМИ...
Маркетингов казус 2: Оценка на продукта
Развивайте стратегии за успех - „НЕНАДМИ...
Маркетингов казус 2: Оценка на продукта
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 9
Архив