Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2017 12:07 - Какво трябва да знаеш за потребителските истории
Автор: tonycopywrite2017 Категория: Бизнес   
Прочетен: 347 Коментари: 0 Гласове:
1



 Потребителската история (англ. User Story) е начин за описване на изискванията към разработваната система, продукт или услуга, формулирана като едно или повече предложения на езика на потребителя.   Използва гъвкава методология, съобразена с изискванията на потребителите. Всяка отделна история се отличава по размер и сложност. Често се пише на малък лист хартия - гаранция, че текстът няма да стане прекалено дълъг. В методологията Scrum се пишат или само се одобряват от собственика на продукта (англ. Product Owner). За клиентите (потребителите) те са основното средство за влияние върху разработката на изделията.   Представлява бърз начин за документиране на изискванията на клиента, без да се налага да се създават обширни официални документи и след това да се изразходват средства за поддръжка. Целта е да се създаде възможност за адекватно реагиране на бързо променящите се изисквания.   След създаването на историята, тя се записва на малък лист или картонче (например 8x13 см) със заглавие и описание. Ако се окаже твърде дълга, сложна или неточна, се пренаписва.
Пишат се от или за клиенти, което означава, че са достъпни за всеки. Могат да бъдат създадени чрез обсъждане със заинтересованите страни или напълно измислени.   Възможно е да се прави по шаблони: "В   искам , така че " "В   искам " "За да се , в искам " "Тъй като , ,  ". "Като , мога да , така че " "Като искам , така че " Тук персонажът може да включва име, снимка, характеристики, поведение, нагласи и цели, за чието постигане продуктът ще помогне.   С какво се характеризират? - те са кратки и удобни за използване при работа с информация; предлагат добро разбиране; - реализират се в срок от няколко дни до няколко седмици; - позволяват на разработчиците и потребителите да обсъждат изискванията по време на проекта; - разглеждат се само по време на използването; - поддържат близък контакт с клиента; - позволяват проектът да бъде разбит на по-малки етапи; - подходящи са за проекти, при които изискванията са променливи или неясни; - правят по-лесно оценяването на задачите.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonycopywrite2017
Категория: Хоби
Прочетен: 36743
Постинги: 84
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930