Прочетен: 167 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22.03.2017 17:52
Дори когато е за приятели или редовни клиенти. Тази система е ненарушим закон. Дължи се на факта, че 90% от времето отива за събиране на информация, анализ и обработка на данни, за разработване на продаваща концепция и за редактиране. И само 10% от времето е за написването на текста.
Понякога един текст може да бъде подготвян в продължение на седмица, въпреки че обемът му е не повече от 1-2 страници. Разбира се, рискът за мен в такава ситуация е твърде голям и не мога да разчитам само на честността на клиента - струва ми твърде скъпо.
Ако откажеш предплата, това е тревожен сигнал. Както аз си губя времето и се отнасям сериозно към неговия проект, очаквам същото уважение от твоя страна. Да го наречем "взаимна отговорност".
Ако авансовото плащане те плаши, ще ти кажа, че е така с мнозина. Особено когато става въпрос за по-големи суми и най-вече за нови клиенти. В такива случаи разделяме работата на етапи и плащането се извършва постепенно. Клиентът плаща авансово за първата част от работата, вижда резултата и преминаваме към следващия етап, който протича по същия начин.
А защо не 50% авансово плащане и 50% при завършване на работата?
Защото работя само с пълно авансово плащане. Но прекрасно разбирам притесненията ти. Затова за нови клиенти често предлагам горепосочения вариант - разделяме работата на етапи с ясни критерии за ефективност. Предплащаш етапа, изпълнявам работата по него, оценяваш резултатите и продължаваме. Така ще се чувстваш по-спокоен и ще имаш гаранция за крайния резултат, нали?
Сега разбра ли защо?
Предлагам ти да поемем взаимна отговорност и да разработим проекта ти! Поръчай контент тук!