Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22.03.2017 14:20
След като работих почти месец за един некоректен клиент, както се оказа накрая, ми се налага да направя няколко уточнения за бъдещата ми работа.
Повечето проблемни потенциални клиенти се познават още в началото на сътрудничеството. Някои са очевидни, други - не. Но със сигурност няма да изпълня поръчка, за:
1. Хора, които продават ниско качествени продукти (услуги). Тук влиза всичко, което аз никога не бих си купил или използвал, дори да влизам в целевата аудитория. В тази група влизат хора, които искат да превърнат лошата си стока в супер-продукт, който да "взриви" пазара. В случая не може да става дума за лоялност от тяхна страна, а на мен съвестта ми не позволява да работя за тях.
Копирайтингът е много мощен инструмент, който може да донесе много пари. Но няма никакъв смисъл, ако продаващите текстове не подобряват по някакъв начин живота на хората.
2. Клиенти, които се пазарят за цената. Не приемам алтернативи, не се пазаря.
3. Прекалено компетентните всезнайковци, които ми казват как и какво да пиша.
4. Убедените, че плащането се извършва само след свършената работа.
5. Недоволните от всички и от всичко.
6. С прекалено чувство за собствена значимост. Това, че си мой клиент и ми плащаш, не ти дава право да ми губиш времето и да променяш първоначалните условия за работа (особено при готов материал).
7. С хора, с които още в самото начало нещо просто подсказва, че работата няма да има добър край. Да го наречем интуиция. Защото всеки, който цени себе си и времето си, може да избере с кого да работи, нали?