Постинг
27.03.2017 15:33 -
Как се променят навиците на поколенията при използване на социалните медии
Според последното изследване на американската агенция Sprout Social използването на социалните медии се променя. А това е важно за всеки, който провежда маркетинг кампании, и трябва да познава аудиторията.
SMM сега се насочва към търсене на най-добра стратегия, но изследваният диапазон е много широк, тъй като включва родените между 1982 г. и 2004 г. Това означава огромни демографски различия, включително образование и социални обичаи.
Sprout Social се опитва да хвърли светлина върху навиците на различните поколения, отделяйки специално внимание на потребителите от следните възрастови групи:
- от 18 до 34 години;
- поколението X (между 34 и 54 години);
- бейби бум (55 и повече години).
Новината е, че Facebook е най-популярната платформа за всички демографски групи, въпреки че потребителите от групата на 18-34 годишните използват много и Instagram. А ако вашата целева аудитория използва повече Instagram, тогава това е мястото, към което трябва да насочите вашия SMM с ефективна стратегия.
Много интересно е, че групата на 18-34 годишните са по-склонни да следват марките и да търсят взаимодействие (38%) и търсят информация (42%). X-поколението се интересува повече от премии (41%), предложения и промоции (58%), и също е активен участник. Влизащите в категорията "бейби бум" търсят оферти и промоции (60%), както и информация за закупуване на продукти (53%), но са повече наблюдатели, отколкото търсещи интерактивен обмен. Последните мразят спама, а лошият опит с марка или компания са мотивация за всички групи да спрат да ги следват.
Какво е най-добре да направите?
Обърнете внимание на потребителя и изградете доверие, акцентирайки върху грижата за клиента. Имайте предвид, че най-атрактивния целеви пазар в краткосрочен план е X-поколението, а в средносрочен и дългосрочен план - 18-34 годишните.
МаркетигТема № 23 МАРКЕТИНГ МИКС Цена,це...
Цената и дистрибуцията като елементи на ...
Що е то CRM система
Цената и дистрибуцията като елементи на ...
Що е то CRM система
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 9
Архив